märkte att det blev lite sura inlägg.. :)

förlåt för att jag skrev det lixom , men aa, jag kan inte hjälpa det lixom ;) handikapp eller? Men jag har bara solat idag! brivit brun asså! shit ;) men ska snart sätta igång med packning ... pallar inte, men jag ska ju lixom iväg imorgon, så jag måste, men jag ska bara vara borta tills på fredag, sen kommer jag hem, sen är det bara att packa om, sen ska jag ju till katrineholm på söndag... sen komemr jag hem och kommer antagligen vara hemma :D måste shoppa då också ;) till skolstarten nya kläder ju! någon som vill med ? nej men jag tror nog hanna ska det, för vi ska ta en heldag inne i stan ( frukost lunch middag! ) så då kan man ju shoppa hela dagen ! kommer bli as najs! jag saknar hanna :( det längsta vi har varit ifrån varandra på ett helt år är två veckor, och det var jobbigt kan jag säga!!! kommer inte träffa henne på ca tre veckor det kommer suga ju...


saknar dig
saknar allt knas (a)
saknar våra svullodagar
saknr din humor
saknar att göra minnen med dig.. :(
saknar dig helt enkelt, kom hem nu!!!!


Kommentarer
Anonym

eeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaa ! jag blir fan tårögd ! haha jag är inte känslig det är bara det att ja det blir så då det var två veckor sen jag såg dig ! :'( saknar dig min allra bästa vän :'( <333333333

2009-08-06 @ 18:18:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0