virus skit -.-

Min facebook är borta ?! :o Fast jag har skickat ett mejl till dom som har facebook och sagt att det inte funkar och att mitt konto har avaktiverats... Hoppas det kommer funka snart, för jag pallar inte lägga till alla typ 300 -.- Det kommer ta låååååång tid -.- Asså jag får damp ju!!!

Men iallafall, ikväll blir det the voice med hanna, men innan ska jag sstäda mitt rum så hon kan sova där för honn ska bo hos mig lite :) det kommer bli kuuul! :)


världens bästa låt, men det väcker dåliga minnen ! på lägret körde vi styrka till den här en gång per dag, stå med armarna rätt ut och gör massa olika cirklar och så medans du står och kör ben böj och skaka rumpan och jucka ! försök det ni! helt omöjligt och jävligt jobbigt!!!


Kommentarer
ISSA

Ja, de är ju sant. Kul och titta på en blogg som har videoinlägg med :)

2009-08-15 @ 13:42:23
URL: http://especialmente.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0