.

När en tjej..

Är tyst - Så rullar det miljoner tankar i hennes huvud
Bråkar med dig - Tänker hon djupt
Svarar jag mår bra efter några sekunder - Mår hon inte alls bra
Tittar sorgset på dig - Undrar hon varför du ljuger
Lägger sitt huvud på din axel - Så önskar hon att du är hennes förevigt
Försöker få kontakt med dig varje dag - Då försöker hon få din uppmärksamhet
Smsar ofta - Vill hon att du svarar åtminstonde en gång
Säger jag älskar dig - Menar hon det
Säger att hon inte klarar av att leva utan dig - Då har hon tänkt klart, att du är hennes framtid
Säger att hon saknar dig - Så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör..
det stämmer verkligen!!! Och jag är så trött på att få falska förhoppningar av dig.... Jag gillar ju verkligen dig, jag vet att det aldrig komme kunna bli nåt, men skitsamma. usch jag vill verkligen inte känna som jag gör... men jag kan inte hjälpa det. Det känns som jag fallit handlöst för dig, utan att veta vad som har hänt. guuuud, just nu ångrar jag verkligen att jag började snacka med dig, jag hade ju ingen aning om hur jobbigt allting skulle bli. ibland jag har verkligen bara lust att radera ditt nummer, bilderna jag har på dig, och alla minnen, för jag orkar verkligen inte..! varför måste jag alltid falla för fel människor? jag fattade ju själv att det inte kunde bli någonting, men jag lät ändå migsjälv skriva till dig, göra så jag började gilla dig. för det är verkligen mitt fel. men jag ska vara ärlig och säga att jag inte är helt skyldig, du kan verkligen itne säga att det inte kommer kunna bli nåt, men samtidigt få mig att känna mig speciell, och lova att vi ska träffas. jag har trott på allt du sagt, men det är nu jag fattat att du bara ljugit... och jag orkar inte mer, vet inte hur många onödiga tårar jag fällt för din skull, hur många gånger jag skyddat dig från all skit människor du itne ens träffat, men som du egentligen inte förtjänar. du är verkligen helt falsk, och du måste visa motsatsen om det inte stämmer, för jag kan verkligen inte lita på dig nu. jag vet att jag kommer bli sårad om jag försöker, jag jag vet heller itne om du är värd striden. men ändå kan jag inte ljuga för mig själv. jag saknar dig....


(bilden har inget med inlägget att göra)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0