hahhahahah! värt att läsa, helt klart!

jesper: så stora att man behöver BH jävlare i havet du!

emmajohansson: jaa... :/ asså, mina bröst är biffar

Mr. Jesper säger:du det tror jag inte på
upp till bevis!
gå runt utan BH och se om de håller samma fast form som muskler
den du

emmajohansson: hah aa den du men det kan bli lite kallt nu på vintern faktiskt :/

Mr. Jesper säger: eller så filmar du dig själv som klämmer på dom så ser man om de är mjuka eller hårda nej okej det är att ta i
om du inte har silikonpattar förstås

*silence*

emmajohansson: hahah, glömde svara, flåt nejnej, ingenting är fejk på mig inte

Mr. Jesper säger:isf får du bevisa det
annars förblir jag i tro att det är tvättäkta mjuka tjejbröst
så det så.

emmajohansson: 
men det är lite svårt att bevisa saker som finns innanför huden ju!

Mr. Jesper säger: ?
men fasthet och muskler hör ihop
det är en "konsistens"-fråga

emmajohansson: 
man silikonbröst är ju också fasta !!!

Mr. Jesper säger:aa visst ja fan





HAHAHHA!!! (a), våran msn konversation, blir så litet om man printscreenar, :) men aa, helt sjuk (: men lägg till lite roliga smileysar efter så :D woaila :D

jag ska gifta mig med alla eldkillar i thailand! (: så ni vet!

 ni får vrida era huvuden, men aja, hehehehheh, en flickis alá emma :D



Kommentarer
Liza

´Cool bild ^^)

2009-12-27 @ 22:46:14
URL: http://liiziz.blogg.se/
Helen

haha gymnast ;) vart då :P

2009-12-28 @ 21:13:26
URL: http://heleeens.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0