heeej du ;)

ALDRIG MER BANGKOK PÅ JULAFTONSKVÄLL/FREDAGKVÄLL!!!!!!!!!!!! förihelvete vad mycket människor, det går inte att förklara med ord asså!!! och äckliga gubbar, som trodde jag var en hora (?) eller höll på för jag var den enda blonda man såg, har sett tre st blondiner i hela bangkok på fem dagar tror jag :) men aa, jag kan ju inte förneka att thai killar är så jävla snygga!!!! och eftersom jag är blond, kollade ju typ alla på mig, för det är ju jätte ovanligt! så passade man ju på att le samtidigt , hahha!

var och shoppade idag! två klockor, 380 bath st! playboy jeans, APSNYGGA! 1590 bath. Converse 890 bath. Två prisenter, tänker inte säga det i bloggen ;) gladiator sandaler 280 bath, väska, 199 bath, rea! Två trosor 100 bath (!!!!) tror jag fick med allt! hoppas det iaf!!

var på bmk, över 1500 små affärer i!! skit snygga saker, och asbilligt!!!! FITTHELVETE!!!!! glömde köpa de snyggaste skorna jag någonsin sett, och som kostade bara 280 bath, fan emma!! ååh vad jag hatar migsjälv -.-

imorse åt vi frukost på starbucks, loooove!!!! men aja, ikväll ska jag dygna!!! och så kommer bilder på ALLT  jag köpt imorgon när jag kommer hem :) puss älskar er alla :D kommer komma mer inlägg ikväll, tro mig ;)



morgon utsikt ifrån vårat hotellrum som 'är på 24e våningen!!! fatta hur coolt på kvällen med alla lampor och neonskyltar ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0