hemma nu

sex timmar senare , haha! eller jag kom hem igår iofs, men då gick jag dierkt och la mig. Jag vaknade klockan sju! Klockan 1 thai tid, har väl inte kommit in i tiden riktigt än... Men aja, ! Idag ska jag träffa malin! :) saknar den lilla skiten, hihi (a) men fan vad jag saknar chai chet och alla mina snygga killar! eld killen, </3 servitrösen </3 båda killarna i receptionen på luxury guest house </3 killarna i bangkok den 25e </3 asså!!!! :( hhihi. någon gång i mitt liv ska jag vara ihop med en ifrån thai, det är ett löfte!!! få se när det blir bara ;)
sååååå underbart det var!


Kommentarer
Helen

haha de syntes då inte på den flickisen

2009-12-29 @ 15:43:45
URL: http://heleeens.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0