thaiiii

är på ett asfint hotell som heter legacy suite nu! riktigt sjukt jäkla fint är det !!! hoho. Men iaf, imorgon ska vi till Koh Chang,  med paradis stränder, jag längtar som bara den!!! hah! måste berätta om taxi chaffisen! HAHA! jag tror nog inte jag skrattat så mycket någonsin asså!! hans garv! heeeeelt gaaaalet! skön var han också! Åååh, måste bara berätta lite om en sjuukligt snygg! grymt snäll också, snackade lite, men missade totalt hans nummer! får hoppas att han åker med samma flyg hem!! så kan jag ta det då! hans var väldigt lik Krille faktiskt! om ni undrar ;) men nu ska vi dra ut och typ kolla affärer, haha :D kuligtkuligt!! PUSS! :D


haha har ingen annan bild, kommer fler sen ;)



Kommentarer
Anonym

vilka på bilden ? (:

är inte det amanda och du , följde hon med dej dit eller? berätta lite :P <3333 eller det kanske bara är en gammal bild C:

2009-12-14 @ 18:05:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0