jag vill tillbaka :(

Saknar er så mycket, vi hade sjukt kul på ljusterö kan jag ju bara säga :D och jag har en bula där i från och 27 myggbett har jag räknat till :) men iallafall, lite bilder kommer nu iaf :)

Hanna på båten som tog typ två och en halv timme :(

på båten kan man ta fin fina bilder :)

haha typ det första vi gjorde var att ro när vi kom fram :D

hannas öööööö :)

fullt normal :)

haha bara jag och hanna som fattar tror jag (a) vet inte ens om hon fattar ;)



var tvungen (a)

haha hanna skulle böja näsan (i)

och är normal som vanlig :)

hanna is megaball ;)

och så såg vi en ''säl'' :D

skulle bära så mycket så jag kunde inte hålla allt samtidigt, jag satte på  mig sakerna och tog tallriken i handen (i)
så såg jag ju grymt sexig ut samtidigt?

fint va ? (a)





hanna hade någon på besök en natt? vaknade med världens knullruffs iaf och något som liknade ett sugmärke (mitten av halsen) ;)

så jäävla roligt vi hade den kvällen fan :D

ego pix såklart ;)



hanna är sötast i världeeen! älskar dig bästa vän <3



lite panik solning sista fem minutrnarna innan jag skulle åka :)

jag tror inte jag haft så kul som jag hade dom två veckorna (a) tack <3


 men idag ska jag vara med malin, vi ska springa till gömmaren typ, och ja. ska bli kul :) och juste, jag har ingen mobil för glömde min laddare på hannas ö :) kul!! men nu ska jag äta frukost , puss <33


Kommentarer
J'<3

Aww, due är såe söt bebis (a)<33

2009-07-30 @ 15:52:30
URL: http://sthlmsbruud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0