midsommar :)

Jag tänker inte säga förlåt för att jag inte uppdaterat, det är min blogg och jag har inte rikgtigt haft tid.. Men aja, det är första gången jag firar midsommar här i huddinge, och jag ska vara med joel, typ den ända som är hemma... men aja, nu ska jag väl äta frukost tror jag... Medans jag pumpar BOM BOM POW ;) Men aja, sen måste jag packa också :) ska bort i en vecka, eller okej det är ju då på måndag.. men jag ska iallafall till mitt landställe i dalarna med hanna!  kommer vara trevlans! puss


jag komemr fixa mitt hår såhär idag igen tror jag... tyckte det var rätt fint faktiskt :) men aja, ni behöver inte tänka på min fina min :)

heheee :) men jag har gjort mina lockar med min locktång faktiskt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0