förlåt för det deppiga inlägget under.

Men det är verkligen så jag känner just nu. Det är inte bra. Men aja, livet kan ju inte alltid vara glatt? Men då ska man tänka på positivare saker!  Som att jag och Hanna drar till cypern på måndag!!! Kommer bli så skönt att komma bort ifrån ALLT!!! För just nu mina vänner, vill jag inte ha mitt liv. Jag vill bara bort, och lämna allting här. Och det är precis vad jag kommer göra... Eller mini datorn kommer ju komma med så jag kommer blogga där också ju, men det kommer bli bildlösa inlägg, tråkiga inlägg -.- Men det är väl bättre än inget? Men aja, nu måste jag hoppa ner i duschen, sen ska jag åcka, pcka och åter igen packa -.- Det vill ja inte! Men aja det är sånt som måste göras. Men det blir kul sen när det är klart!!


Snart är vi där!


Kommentarer
ida <3

hellu!

nu har jag veckans blogg på min blogg!

du har tills ikväll på dig att anmäla dig.

så komigen vettja, anmäl dig NU, puss <3

http://idaheimburger.blogg.se/2009/october/veckans-blogg.html#comment

2009-10-24 @ 16:24:45
URL: http://idaheimburger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0