låten...

17 dagar kvar nu..!

 

Mina två älsklingar kommer sjävklart vara med och jag hoppas verkligen att dom har trådlöst internet på hotellet!! Jag ska ju till cypern somsagt :) Men min bästa vän hanna!

http://media.pcadvisor.co.uk/cmsdata/blogentries/116741/Compaq%20Mini%20110c.jpg http://www.mobilgiganten.com/upload/img/art/Sony-Ericsson-T700-Pink-1.jpg My new darlings!!

 

 

Men iallafall: Andledningen till att  jag inte har bloggat är för att jag har haft det lite svårt nu, lite trassel i livet och så... Jag tänker inte at upp det här, men det har varit ganska jobbigt kan jag ju säga... Men min bästavän hanna, har hjälpt mig grymt mycket genom att bara finnas just nu... Tack baby <3
Det var grymt mycket knas i skolan också i förrgår med en kille som blev misshandlad, eller det var fight men den andra hoppade på honom bakifrån, fegt som fan! Och ni kanske tänker vad ajg har med det att göra? Det är så att han som blev misshandlad var en väldigt bra vän till migs bror, och mina andra vänner var väldigt nära kompisar med honom också... Så visst , jag tar åt mig ganska mycket också... Även om jag inte känner honom...

Men nu lite positivare! Jag älskar våran klass asså :') Lagon sär, men ändå så sköön!! Hade ingenting att säga med det men ... Ni får ha det så bra! puss!



Kommentarer
linnea johnsson

Lagom sär är orden!!!! :D <3

2009-10-10 @ 00:27:48
emmajohansson

jaja! <3

2009-10-10 @ 11:07:22
URL: http://ecmj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0