Nu börjar jag igen!

Men vi får se om jag kan hålla det ^^ Men det tror jag, och hoppas.... Men ni måste kommentera annars kommer jag inte tycka det är kul att blogga och då kommer det nog inte bli någonblogg, lite hux flux sådär .. :) Och nu har jag fått en till mini pc så nu kan jag ju upptadera lite överallt! Samt en ny rooooosa mobil (a) Lite fjortis kanske... Men jag är 14 lixom bah daawh? ... Nej förlåt (a) Jag är inte seriös :) Ont i ryggen har jag också :(

http://aycu16.webshots.com/image/36055/2001533716345577073_rs.jpg

Grymt filmtips!

Det är en skräck så ni vet! Hihi jag älskar skräck
och har sett nästan alla filmer... Tro mig...
Jag är gaaalen i det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0