Har ni tänk på en sak?

nu förtiden är ju alla bloggar rosa! Ja jag vet, det har varit så mycket länge ;) Men jag har inte riktigt tänkt på det föräns nu... Och jag har också tänk på att min inte kommer bli rosa heller, inte någongång tror jag ... Eller ska jag göra en helrosa design ? ;) Nä skule inte tro det.... Men visst, jag tycker det är snyggt med rosa och allt.. Designer kan vara skitsnygga i rosa, eller dom ÄR skitsnygga i rosa... Bara det att jag har trättnat på att allt ska vara så barbi som möljigt... Rosa mjukisdresser, rosa kläder, rosa läppar och allting!!! Och sedan blir det många små fjortisar som vill vara som tillexempel dessie. Och hon blir så jävla pissed off om hon ser att någon ser ut som henne. Men hon får väl förihelvete vänta sig att det kommer vara människor som vill vara som henne. Nu när hon har blivit ''kändis'', jag kan förstå att hon inte tycker det är kul och så.. Men hon behöver ju inte tracka ner dom! Och om hon trackar ner dom så tycker hon ju fan illa om sigsjälv också eftersom det är som henne dom försöker vara ... åh så sur jag bli..! Ni behöver verkligen inte hålla med mig. Men det är så jag tycker... Men jag måste fråga .  Håller ni med mig?



Jag är iallafall en av dom som INTE vill vara som dom... Jag kör på mitt eget race.....


Kommentarer
TereseErica

bara bra med mig också! har du gjort något kul i helgen?

2009-09-13 @ 15:24:40
URL: http://tereseerica.blogg.se/
malin

håller med dig emma, om hon nu ska vara en "förebild" så får hon nog ändra sin attityd en aning! psus på dig ♥

2009-09-13 @ 16:05:33
URL: http://malinkallstroms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0