Sussa !

Jag brukar inte gå och lägga mig senare en 22.00 på vardagar, kalla mig (nånting?) men jag bryr mig inte, för jag blir alltid så sjukt trött på kvällarna så mobba mig inte, men jag är ändå trött... :) Men imorgon kommer det bli TRE inlägg MINST!! Tänk så duktig jag är ! Men jag har träning också .. Så lid lite med mig :') Juste !! I helgen kommer Johan och co ;) Jag känner dem inte men det gör Natalie så ska hänga med ;) Men nu blir det sängen nästa ! Och mjukisbyxor imorgon, helt klart!! Puss och godnatt sötnosar!


Bilden är ny och jag vet att jag är svart under ögonen ;')


Kommentarer
Cecilia Rydell :)

söto <33

2009-09-08 @ 22:49:04
URL: http://ryds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0