Godmorgon!

Jag mår mycket bättre idag om jag ska vara ärlig! Det är skönt. Idag har jag min mosters lägehet, hade den igår med. Men eftersom jag var sjuk, så åkte jag inte dit. Men det ska jag idag, och ska ta med mig Huang. Så ska jag bara dö lite där. Eftersom jag inte är helst frisk. Jag fattar inte riktigt hur han vågar vara med mig när jag varit magsjuk. Jaja, man har väl världens bästa pojkvän? :) Jag tycker även jag har varit duktig som har fortsatt och blogga! Kanske inte så mycket, men det har iallafall inte runnit ut i sanden! Nu gäller det bara att fixa min kamera, som man inte kan laga, så jag måste köpa en ny, jag vill ha en likadan som jag hade nyss!! För det är så jävla bra! Vet hur många som helst som vill ha en likadan ;)

MmmMMm, mamma sitter och kollar på resor också! Gah vad jag vill utomlands! Vill till spanien, Gran Canaria, har inte varit där på ett år ju... Brukar åka dit varje vinter, men den här vintern åkte vi ju till Thailand, okej, det ångrar jag verkligen inte! Men det blir inte riktigt så att året blir helt utan en spanien resa ;)

Hej, i wanna be brun!
PUSS !

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0