haha gud vad jag ljuger!

Med tanke på igår när jag skrev att jag skulle uppdatera bättre den dagen, fail! Men aja, nu ska jag Malin mami o papi till Dalarna, ska ha det mysigt som bah den! Cola är jag sugen på också, måste köpa det och godis! Träningvärk har jag också! Helen, du är verkligen en mördar tränare! Herregud, kan knappt röra mig liksom!! Men det är verkligen härligt! Har saknat och träna styrka, och att vara bra på gymnastik! Men nu är jag nästan på topp igen! Nej men nu måste jag kila! OCH JAG HAR KRAMAT PETTER! Gr8! Men nej, nu måste jag kila, vänta er en bildbomb när jag kommer hem på lördag typ. Men jag har internet med mig och allt! Det hade jag faktiskt inte när jag var borta förra gången... Men det har jag nu, så jag kan i princip lova er att jag kommer uppdatera! Ha det så bra alla söta läsare!
hAR INGEN ANNAN BILD, HAHA...


Kommentarer
Helen

emms min mobil e borta igen..

Men när ska vi träna igen då? :)

2010-08-21 @ 19:53:44
URL: http://heleeens.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0