Så där ja, alla tiders!

Nu när sommaren är slut ock man inte gör så mycket, och man är sjuk, kan man ju passa på och starta upp bloggandet igen. Men den här gången kommer det bli mer som min egna dadgbok. Eller iallafall ett inlägg om dagen som bara är som min dagbok, resten kommer väl vara lite läsning för er! :)

 Måste fixa en ny design, men måste hitta någon med kamera då! Eftersom min är  sönder, och som är för trasig för att lagas.... Men nej, jag ska ta tag i detta och skaffa en kamera! Det är ett måste! Och självklart är min mobil också trasig, eller jag tappade den i vattnet när jag skulle lägga till båten. Klumpigt som vanligt.

Jaja, nej nu ska jag sätta på en film, och tvinga mamma att göra te åt mig! Det kan verkligen behövas! Hatar o vara sjuk!


 
En liten sliten Emma!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0