Är vissa människor tröga eller?

NEJ jag gillade inte patrik? Eller jo, precis innan vi blev tillsammans, sure, men han frågar efter första gången vi träffades, om vi var tillsammans? Eeeeeh, det var ju lite skumt, sen tänkte jag vara lite snäll och bli tillsammans med honom, och blev det dagen innan jag skulle till Cypern, för jag visste att jaginte skulle behöva snacka med honom eller nåt. Okej, nu låter jag jävligt taskig och lalalaaa, men aa, det var sanningen iaf..... Fattar du tröga jävel som frågar hela tiden eller? :)


Kommentarer
Anonym

En snabb fråga bara har du dyslexi ? , happ tycker inte det låter särskilt smart att bli tsm med någon efter första gången man träffas bara för att man ska vara snäll? :S ,så om någon frågar dej om ni e tsm så svarar du ja bara för att vara snäll? aja ditt val elleh

2010-02-14 @ 20:38:56
Malin

men låt henne vara, hon ville inte såra någon vafan är ditt problem?!

2010-02-15 @ 17:52:48
URL: http://redrosette.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0