Baby dont worry you are my only

Andledningen till att jag skriver detta just nu, är för att det är Alla hjärtans dag, jag har aldrig haft någon att fira den med förut. Men det har jag nu. Har inte fattat grejen med det förut. Men det kanske var för att jag aldrig varit kär? Haft någon så underbar som dig? Men det har jag iaf nu. Och denna känslan, den är obeskrivlig. Känsla när du kommer och kramar mig bakifrån när jag inte är beredd, det är fan det bästa som finns. När jag träffar dig, det är höjpunkten på dagen. Du kan få den sämsta dagen att bli tll den bästa. Bara genom att le mot mig. Allting blir så jävla mycket bättre genom att bara tänka på dig. Eller genom att höra ditt namn. Jag klarar allt med dig. Även fast det bara gått två veckor, känns det rätt. Jag har fallit handlöst för dig. Utan att kunna hjälpa det. Men alla andra gånger det har hänt, har det bara varit jobbigt. Kanske för att det inte vara äkta? För det har iallafall inte kännts lika underbart som nu. Asså ååh, jag vet inte hur jag ska kunna förklara mina känslor med ord. Det går inte. Jag skulle kunna sitta här, hela natten och hela dagen och bara skriva, utan att änns kunna beskriva hälften. När jag ser dig le, blir allt mörker till ljus. Och när du frågade om jag ville bli din, seriöst, jag trodde jag drömde. Jag hade knappt vågat hoppats på att du skulle bli min. Du var verkligen en sån man kunde vara kär i i hemlighet. Du var ju perfekt, rena motsatsen mot mig. Som bara playar alla. Men sanningen är den, att jag bara letat efter någon som dig, som gör att jag får pirr i magen. Jag kan faktiskt sitta här och skriva hur många bra saker som helst om dig. Jag har tänkt nu, och jag har inte kommit på en enda dålig sak, möjligtvis att det gör så jävla ont att sakna dig. Hur grått och trist allt är utan dig. Hur svårt det är, att lämna dig, när jag sovit hos dig. När du håller om mig, vill jag stanna där. Jag vill att du aldrig ska släppa dig. När jag är med dig, glömmer jag allt annat, det är bara du som betyder någonting. Du är det viktigaste i mitt liv. Har inte sett dig på fyra dagar nu. Det känns som en jävla evighet! Åååh vad jag saknar dig. Du vet vad jag känner, ta mitt hjärta för alltid. Jag har gjort mitt val, mitt val är dig, och jag hoppas det kommer hålla väldigt länge. För den här känslan, går inte att byta mot någonting. Sitter här och lyssnar på never say never. Våran låt. Det är verkligen sjukt hur mycket jag tänker på dig när jag hör den. Den är så jävla fin. Men inte i närheten av hur fín du är. Jag är så jävla lycklig. Du har verkligen gjort mitt liv. Det finns inget bättre än att få ett as gulligt sms av dig när man ska sova. Det får en att somna med ett leende på läpparna. Du är den första killen jag sagt jag älskar dig. Och jag säger bara saker jag menar. Hoppas bara du menar det lika mycket som jag gör. Släpp mig aldrig, okej ? Jag kommer inte klara det, även om det tar slut, kommer jag ha kvar känslor för dig, min första kärlek. Jag är så jävla glad över att jag fått just dig. Enligt mig är du hur perfekt som helst, både utsidan och insidan. Den dagen du blev min den 29/1, var den bästa i mitt liv, haha, första gången jag fick ner dig i snön! Sen när jag skulle gå, när du stog där i korsningen, och frågade om jag ville bli tillsammans med dig, och jag bara nickade, jag kunde inte säga någonting, jag var så jävla glad, jag har aldrig känt den känslan förut, kärleken. Jag var så jävla glad. Den bästa dagen i mitt liv. Och dom här veckorna med dig. Har varit dom bästa. Så jävla underbara, och jag vill inte att känslan ska försvinna, älskar dig för mycket för det. Så jag lovar dig nu, jag kommer aldrig släppa taget om dig.
Jag älskar dig, Viktor Huang, det bästa och finaste som hänt mig, du är underbar



Kommentarer
.

hoppas det blir seriösare än när du playade patrik (och vad jag minns sa du att du älskade han ) men aja ditt val

2010-02-14 @ 03:56:20
Olivia

Naaw vad fint (:

2010-02-14 @ 11:24:51
URL: http://flickanoliviaa.blogg.se/
hanna

hahah palla bry sig , det var väl ändå hyfsat länge sen emma och patrik var tillsammans och jag tror nog att han har kommit över det :)

2010-02-14 @ 19:26:34
Malin & Hanna

ni är så jävla gulliga!

2010-02-15 @ 17:35:33
URL: http://redrosette.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0