Eeeeh, inte OK!

jag orkade inte träningen, eftersom jag redan var sen, och Amanda var ju inte där idag heller, så jag och Hanna, heheh, eeeh, det vågar jag inte skriva på bloggen.... Men aa, vi ska kolla på Amarican Pie, band camp, den jag har sett mest, men aja, den är lika bra varje gång! Sen ska vi köra lite styrka, det kan verkligen behövas, ska köra så jag får träningsverk i magen imorgon, åååh, det bästa som finns!



Min cam e SÄMST när det är mörkt i rummet -.- Men aa, det är vi JUST NU! :)


Kommentarer
Moa

Galet fin blogg själv du :) förövrigt är inte min seriös tyvärr...

2010-02-08 @ 20:16:29
URL: http://westlundmoa.blogg.se/
Moa

Haha sant, där sa du något!

Ha det bra :)

2010-02-08 @ 20:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0