Serri, jag vill bli frisk, på dirren!

Haaaahaha, ingen fattar, eller jo, möjligtvis en till. Som jag inte träffat idag?! Eller nånting... Jag har inte träffat nån idag, jag hatar att vara sjuk, det är inte kul kan jag ju bara säga.... Och fan vad besökarna minskar under helgerna! Det är sjukt :) Men aja, åååh, jag får damp, av flera olika skäl, för seriöst, jag tror inte man kan vara så sur som jag är just nu. På mina föräldrar, och speciellt för min fader. För ååååh, för det första var det han som smittade mig, och han vägrar skäppa iväg mig, för jag är för sjuk..... Och mamma vill att jag ska ha kul, hon kom tillomed på saker jag skulle säga till pappa för att han skulle släppa iväg mig, men icke sa nicke, han VILL att jag ska ha den tråkigaste helgen någonsin -.- Tack för den!!


Tack mamma som åtminstone FÖRSÖKTE!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0