trääääning!

Nu ska jag koka makaroner, kommer inte bli lyckat, eftersom jag bränner makaronerna 2/4 gånger typ ! :) Bara hoppas på det bästa (a) Sitter med Hanna hemma nu och kollar på The secret life of the amarican teenager. Seriöst, jag älskar den serien! Men nu börjar 90210! Det är ännu bättre! Fan att jag ska ha träning, för efter det kommer ju Ghost Whisperer och sen ikväll, när jag har träning, är det dom nya avsnitten av 90210. FAN! Men aja, nej nu måste jag laga mat, vi hörs efter träningen sötisar!



MIN hanna är cooooooool, bilden är ifrån cypern, där vi hade det bäst!


Meeeeeeeeenääää kan ta lite bilder ifrån träningen idag! Om ni vill asså :) Eller, nu får det ändå:$

 

 

 



Kommentarer
Elin

Ville bara säga att jag har vart på det där hotellet:P

2010-02-09 @ 12:57:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0