Vad sur jag blir :o

Du som kommenterade att jag playade patrik, jaa jag vet? Och det med Huang är mycket seriösare, jag menar, honom gillar jag, och du vet fan inte vad jag kände för han? Om jag skulle gillat honom skulle inte det som hände på Cypern hänt, tro mig. Och aa, jag vet att det är mitt val? Så du behöver inte kommentera? Och att du kommenterade anonymt, men jo tja, modigt :) Och det är jävligt mycket seriösare nu :)


Men aja, nu ska jag på bio, ska se Valentines day med några ifrån klassen, och sen ska jag direkt till Huang :) kommer bli mys (a) Men nej, ny måste jag skynda mig ':ooooo PUSSEN!!!! :)



älsklingar (a)



Kommentarer
Anonym

så du gillade inte patrik ? men blev tsm medf han :S

2010-02-14 @ 14:31:08
ahhah jag vågar inte :( du e farlig

jag brukar bli tsm med folk jag inte gillar. bra

2010-02-14 @ 14:35:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0