.

fan, jag tror faktiskt inte jag har ångrat någonting såhär mycket förut. Även om det jag ångrar hände för flera månader sen.... Helvete, jag väljer alltid fel person?! Vad är det för jävla skit... Jag struntar i om jag kommer bli sårad, det kommer jag bli, det lovar jag, för det kommer aldrig kunna bli något. Jag längtar som in i helvete till lovet, tills jag får se dig, ditt leende, nu när jag sitter och skriver dethär, får jag tårar i ögonen, det gör ont i hjärtat, men samtidigt, ett pirr i magen, kan det vara kärlek? Om det är det isånnafall, är den olycklig. Du anar inte hur mycket jag tänker på dig. Hela tiden, hela jävla dagarna. Jag känner igen mig i alla låtar, i allt, i alla bilder. Du finns verkligen överallt. Jag kan inte glömma dig. Jag trodde verkligen inte jag gillade dig. Men den kvällen när du förklarade allt, fattade jag hur mycket jag gillar dig, jag har alltid gillat dig. Det är därför det aldrig har hållt med någon kille sen dess. För jag har alltid tänkt på dig. Nu när jag kommit på det, är jag glad, men samtidigt grymt ledsen, för den killen jag gillar mest i hela världen, tillochmed älskar, är en av de få killer det aldrig ALDRIG kommer kunna bli någonting med... Fem timmar bort med tåg, det är ganska jobbigt.... Fan, det var en kille som sa '' det finna inga kärleks problem, kärlek ÄR problem''. Någon mer än jag som verkligen håller med? Varör kan det inte vara som i filmer? Där allting alltid slutar bra. Fan nu kommer tårarna... Det hade varit så jävla perfekt om du bodde här. Då kanske det hade varit som en film, så underbart. Så perfekt. Fast nu när jag skriver dethär, börjar jag inse, jag är redo att satsa... Är du? Jag förstår vekligen om du inte vill... Men... Det hade verkligen betytt mycket för mig. För. Jag tror inte, att någon, fattar hur mycket jag gillar dig. Den natten, du skulle sett hur lycklig jag var. Hur äkta mitt leende på läpparna var. För första gången på riktigt länge. Och det var du som gjorde min lycka. Det har alltid varit så, varje gång sett dig, pratat med dig, skrivit med dig, eller tillochmed pratat OM dig. Trodde verkligen inte att en människa man träffat så pass lite, har kunnat påverka en så mycket. Kärlek vid första ögonkastet? Kanske. Ångrar bara att jag inte fattade från början. Följde det som jag och hanna bestämde ''Jag tar brunetten!''. Men ändå hamnade jag upp med blondinen, den falska av dom. Den som egentligen inte är värd ett skit. Den som inte brydde sig om mig. Fan! Jag kan lova er nu, följ eran magkänsla... Vet inte hur många gånger jag lovat mig själv det. För detta är inte första gången. Men detta är den starkaste av alla gånger. Fan Emma! Du har ju lovat digsjälv att inte bli kär igen. Eller inte bli ''kär''. Det som jag trodde var kärlek iallafall. Visst, det är ingenting man kan bestämma över... Men jag, just jag, bli alltid kär i fel personer?! Varför?! Det är fan femte gången... Men den här gången svider det mer, mer än alla dom andra gångerna. Förstår inte varför... Det är första gången någon har känt lika dant tillbaka för en gångs skull. Men jag undrar om dina känslor är detsamma för dig som för mig? När jag säger, ''jag älskar dig'' menar jag det av hela mitt hjärta. Du säger att du också gör det. Och det tror jag¨på.. Men ändå... Jag harsvårt att lita på killar, efter alla gånger som jag blivit sårad... Så förlåt för att du får ta all skit. Det är verkligen inte meningen.. Jag blir bara så jävla avundsjuk på alla som hittar den perfekta killen, som dom verkligen älskar varandra... Du och jag skulle kunna bli ett av dom... Jag ljög inte när jag sa '' Det spelar ingen roll vart jag flyttar, bara det är vid dig''. Jag tror inte du fattar hur mycket sanning det var i det.... Jag skulle kunna flytta till afrika om jag så behövde.... Vart som helst, jag är faktiskt beredd att lämna allt. För din skull... Så, fattar du hur mycket du betyder för mig? :O Om det är någonting jag inte skulle kunna klara att förlora just nu, är det dig... Du är typ viktigast i mitt liv just nu.... Kanske låter konstigt.... Men det är sanningen... Har skrivit en milslång text nu... Men har inte ens förklarat en fjärde detl av hur mycket jag gillar dig ... Skulle kunna hålla på hela natten ... Utan att någon skulle förstå, men jag antar att det är så kärlek är...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0