JAG VILL VARA FRISK

Känner att jag kommer ligge hur efter i skolan alltså.. Och I helgen måste jag vara frisk! Ska till åland med Kevins och hans familj! Trevligt! Har ju inte träffat hans pappa heller. Så det kommer jag att göra. Vad jag har hört så ska han vara en skön prick! Sen kommer jag ju få träffa hans vänner på Åland också. Kommer bli bra tror jag! Men är även lite nervös också om jag ska vara ärlig!

Ska även ringa till mamma och be henne komma och köpa fanta exotic åt mig, och en sallad. Helst ifrån korall! Helt underbart gott. Har fastnat för det sen i sommras då jag åt det hela tiden!


Det är såhär designen ska se ut så ni vet.. För jag såg den inte på min andra dator..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0