SKIPPADE MINA PLANER..

Orkade inte duscha.. Känner mig otroligt svag. På alla sätt och vis.. Usch, jag hatar sjuk känslan!


Jag var mycket mer nöjd med mitt utseende förut... Det är verkligen så inte peppande att känna att man blir fuare och fulare... Haha.. Okej det kanske var överdrivet. Men jag har tappat mitt självförtroende så sjukt mycket. Och jag vill verkligen bygga upp det igen. Ska börja med att förga håret blont. Och sen köpa nya kläder. Och iallafall försöka! Jag ska börja träna mer nu. För känner mig otroligt ofräsch när jag inte har tränat på länge. Och börja äta bättre.. För då ser jag själv att jag mår bättre. Och försöka utgå därifrån. Sen ska jag även sola. För så känner jag  mig också snyggare. Om jag är solbränd. För känner berkligen hur jag är inne i en "ful tid".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0