Usch!

Haha juste, Malin hjälpte mig att komma på julklappen till Kevin. FÖRLÅT MALIN! Men iallafall, nu ska jag hoppa ner i duschen, så jag känner mig lite fräsch. Nu när jag är sjuk. Hostar som en jävla idiot. Fyfan. Men iallafall, ska väl försöka ta tag i designen lite också, är onöjd.. Ska se om jag kan få någon som helst ordning på det! Ska väl ta lite nya bilder också, och hoppas på att jag fastnar på bild nu för tiden.. Har inte gjort det på hur länge som helst! Inte okej.. Nej men nu måste jag sätta fart!

Sen måste jag även plugga.. Har hur mycket som helst! Helt drunkad alltså. Jag har så tröttnat på skolan just nu. Så jävla skönt att det snart är jullov! Helt underbart! Längtar tills på nyårsafton! Har en grej jag inte kan berätta för någon. Inte nån. Ska bli en överraskning för alla! Gud vad kul. Känner lyckan!

Sen den 15 april, åker jag till Thailand! Helt underbart det med! Men Kevin och mina föräldrar! Kommer antagligen bli så att hela hans familj följer med också! Kommer bli jätte bra! Ska till samma ställe som vi var förra gången Koh Chang. Det är så sjukt fint där. Inte så full fart, utan mer lugnt. Det är jätte skönt. Verkligen! Bara 135 dagar kvar.. HAHA.


Ska även be mamma köpa blond hårtoning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0