Hemma nu råå

Med Hanna! Vi gör väl det vi gör bäst? Ingenting alltså! Ska väl snart hitta någonting och äta, det är vi också jävligt bra på! På fredag iallafall, ska jag på Let's Dance, haha! Med skolan.. Eller jag och Linnea ska gå med 9c! Kommer bli askul tror jag nog:) Sen har vi världens bästa dans på dansprofilen, som Emma Rapp visade, och det är så sjuuukt härlig! På riktigt, man bli verkligen glad! Haha nu låter jag som värsta nörden! Men iallafall. Kommer med fler inlägg senare!


Vackra, eller?



Kommentarer
Emma Rapp

Guu va roligt att läsa att du tyckte om dansen jag gjorde :) Jag tyckte eran klass var underbar att ha!

2011-03-13 @ 20:47:01
URL: http://rappss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0