Kollade klart på Titanic för inte så länge sen..

.. Och satt och grät för migsjälv... Det känns inte toppen! Önskar min baby hade suttit bredvid mig! För det är en sån man måste se tillsammans med pojkvännen! Om du frågar mig alltså!

Nu sitter jag och väntar på mat, köttfärsås och färsk pasta, färsk pasta låter så jävla gott! Fast jag gillar mer snabbmakaroner om jag ska vara ärlig! Vem gör inte iofs? Och vem längtar inte tills nästa helg? Jag vill fan berätta men jag kan inte! AAAAAAH. Ni får vänta tills på lördag nästa helg, om jag kan hålla mig! För som alla vet är jag fan sämst på att hålla hemligheter! (Jag avslöjar inte sånt som mina vänner sagt till mig i förtroende!) Men överraskningar kan jag fan inte hålla tyst om. HAH.

Min hals är helt störd också förresten, ni vet när en muskel krampar? Både hur ont det gör och att det kan rycka ibland? Så är min ena halsmandel. Känns sjukt konstigt! JAG ORKAR INTE VARA SJUK...


Längtar tills man kan ha såna här kläder igen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0