Åh vad hon är söt!

Såg att Malin hade gjort ett väldigt gulligt inlägg om mig! Tyvärr har jag inget redigeringsprogram, inte på den här datorn, så tyvärr kan jag inte göra ett gulligt collage (stavning?)! Men du vet att jag älskar dig iallafall!

Sitter och kollar på plastikoperationer, och jag förstår inte varför? Det är ju vidrigt, det ser såå äckligt ut!

Men nu funtar jag på om jag ska bädda och krypa ner i sängen? Ja jag tror det! Så måste jag städa.. För det är redan stökigt... Klarade det inte i en vecka... Haha kan ta kort så ni får se hur det ser ut.. Alltså två dagar efter jag möblerat om, och städat, alltså, storstädat! Haha nananan...



Åh..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0