Det omöjliga hände idag!

Det började brinna i Skärholmen så jag var tvungen att stå ute med tights och jeansshort! Ganske bekvämt!
Sen på tal om det, hittade jag typ INGENTING?! Vad är detta? Men det var iallafall en trevlig stund med Malin!

Jag saknar min underbara pojkvän.. Jätte mycket! Vill bara somna i hans famn, det är det underbaraste som finns. På riktigt. Jag älskar honom såååå mycket! Får iallafall hoppas att han har det bra i Las Palmas! Och jag är ju sådär lagom avundsjuk! Aja, han kommer hem på lördag, och jag ifrån Tandådalen/Hundfjället på söndag. Beroende på vilken tid får vi se om jag träffar honom då eller om det blir på måndag! Så snart som möjligt hoppas iallafall jag!




Här sitter jag och myser med min kofa från Gina: 49:- GRYMT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0