Nu gör vi det här!

För min egen skull, som en dagbok, satt och läste igenom hela min blogg nyss, och gamla, så jävla kul! Att se vad man gjort, så därför gör vi dethär, sen har jag även en annan dagbok som jag skriver på, mina mörka hemligheter, mohahah!

Iallafall, jag är dödssjuk! Så ligger och tycker synd om migsjälv, och som grädden på moset är jag dränkt i läxor! Men nu ska jag ta mig lite B&J och plugga, wihooo!

Sen har jag aldrig längtat mer tror jag! Till nästa helg, ska vi till Lidingö! Fucka UUUUUR. Haha känns lite patetiskt att sitta och längta till det nu... Men dom människorna är fan helt underbara! Världens bästa! Eller det skulle dom inte vara utan oss... Ska dit i sommar också, med Kevin, och åka vattenskidor, vattenskoter, och allt sånt! Åh längtar!

Sen är det 16 dagar kvar tills jag drar till Thailand. Ett ord. UNDERBART


Haha tråkig bild... MEEEEEEN, jag har ingen annan på denna..
Och jag ser ut som ett helvete, så... Aaaaaaaaaaop.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0