Godmorgon!

Det är ju fan sol ute! Somsagt, hatar att vädret alltid ljuger... Fast jag vet dock inte hur kallt det är ute..
Vad ska jag göra idag då? Jo jag ska städa, roligt va?! För sen kommer mina tjejer hit! Och så kommer jag få presenter, mohahah. Älskart! Sen ikväll? Jag vet inte om vi ska dra ut kanske? Ingenting bestämt ännu :) Skönt att bara ta det som det kommer såklart!
Sen då? Jag är äckligt taggad på sommarlov. Jag kan inte ens beskriva, tänk vad härligt, att vakna upp till klarblå himmel, sätta på sig bikini direkt. Ner och äta frukost utomhus, och sedan bara dra med moppen till någon strand, och dit ska man ha med sig massor saker. Filt, högtalare, Ipod, frukt, cider/öl. Så jävla nice. Någon som håller med?
Älskade hund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0