•mitt rum•

•jag är brukar vara fruktansvärt nyfiken på hur andras rum ser ut, så jag tänkte visa er mitt!

Igår var jag världens tröttaste människa eftersom jag har haft sömnproblem i några dagar nu, jag var trött och grinig och därför struntade jag i att uppdatera någonting! På kvällen var jag hos Olivia med några tjejer i klassen och vi hade taco/xfactor-kväll! Riktigt mysigt var det. Åt somsagt taco, chokladbollar, crème-brulé och morotskaka, var fruktansvärt mätt kan jag säga! Kom hem vid ca halv tolv, skönt att ha "tidiga" kvällar ibland!

Ikväll ska jag till min kära vän Linnea, där ska vi äta lite middag vi tjejer och så får vi se hur kvällen utvecklar sig!

Puss•



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0