Sugen igen!

Nu vill jag för 100ade gången börja blogga igen! Så det är ju bara att pröva! första inlägger blir detta:

Idag struntade jag i skolan, eftersom jag är så sjukt stressad så mamma sade åt mig att stanna hemma. Vi var först på banken så jag kunde få ett nytt kort eftersom jag slog in fel kod i bankomaten så det blev beslagtaget.. Satte även in min sommarjobbs lön, vilket var på tiden! Sedan tog vi en tripp till Ikea för lunch och lite shopping! Köpte två klädställningar och man kan ju inte riktigt säga att jag är världens mest färggladaste person! :


Kommentarer
Helen

Haha för du behöver ju verkligen mer kläder ;)

Du btw, du är ju bra på göra saker me bilder.
Vill du göra en bild som ja kan ha som header?

2012-10-01 @ 21:49:28
URL: http://heleeens.bubbleroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0