Sjukling

Igår gick jag inte ens upp ur sängen... På tisdag har jag varit hemma i tre veckor... Det är inte okej någonstans. Åker fram och tillbaka ifrån sjukhuset för olika blodprover och tester, men vi vet fortfarande inte vad det är för magsjukdom som jag har. En sak vi är hyfsat säkra på är att jag har kraftig magkatarr, fast vi ska ändå göra en gastropi (när de går ned med en kamera till magsäcken och kollar) för att se om det kanske är magsår eller diafragmabråck, om det är det sistnämnda så kan det bli operation.. Men det är inte "det enda" dårå, utan de tror även att jag har IBS eller någonting annat OCKSÅ.. Så ptja, så jätte roligt har jag ju inte.

Därför är det väldigt torrt på bildfronten, men får ta gamla bilder som ni kanske inte har sett!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0