at malins place ;)

nu har jag äntligen åkt hemmifrån, inte äntligen men jag vill lixom komma till hennes land så fort som möljigt såklart, imorgon åker vi då. Jag längtar vill jag ju bara säga, kommer bli grymt kul, ragga om det finns några killar? hoppas verkligen att det gör det ju! kommer bli så jävla najs asså!! mina jeans shorts gick nyss sönder? fattar inte varför?! av på mitten typ xd menmen... dom är snygga ändå, och kommer sy ihop dom sen, så kommer det bli! kanske lappar? vem vet vem vet... ska se om det finns någon fin bild på den här datorn!

 sexa som in i helvete ju'! hållernnågon med? xd det var ett tag sen vill jag bara säga :)


Kommentarer
BabyMamaDrama - by Caroline

svar: tack, din blogg va fin med!

2009-08-02 @ 23:21:06
URL: http://babymamadrama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0