det känns verkligen inte bra...

... att jag inte uppdaterat... Men iaf, jag har varit ganska så upptagen! ;) igår firade jag Fridas fördelsedag två månader försent, vi satte oss i gräset med glass så fick hon ett paket med ett halsband :' ) JAG HAR TVÅ PAR NYA SKOOOOR!!!! fast har bara bild på ett par!

9 cm klack ifrån Sko Punkten!! skiiit snygga, och så bekväma! dom kommer jag på i i höst! sedan fick jag ett par boots ifrån din sko, men nitar, ni kommer få se dom nån annan gång ;) sen har jag bilder att lägg upp också... men det orkar jag inte nu...!! men iaf, vi var på sundby igår med klassen! hade 5 kamp, vi slog alla stenhårt !! ;) menää, nej jag vet inte, bra var vi iaf!!! Och då var tomtberga där, jag känner tre st där ifrån, och idag när vi var på skansen var dom också där :o haha helt sjuukt ju !! ;)  men iaf, skorna!!  :

snygga så jag döööör!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0