igår.

Jag hade träning igår och det gick grymt bra faktiskt! Blev förvånad! Jag har aldrig (typ) ställt en 1½ skruv till hårt förut, och nu tänkte jag bara ställa och satsa på en 1 skruv. Men när jag landade märkte jag att jag kom runt på1½ utan att försöka ens!! Så jag hoppas jag får tävla på det på tisdag! :) Men iallafall, idag ska jag och hanna köpa naturgodis och kolla på ''The fast&The furious'' och ''2fast&2furious'' ! Kommer bli najjs, men man vill ju ändå se matchen ikväll också. Eller aja vi får se hur det blir! Det kommer säkert bli bra iallafall!
Ignore min, min! Men jag ska nog köpa ett sånt hårband? Eller? :)


Kommentarer
malin

det är mitt på bilden va :D köp sånt, du passar jättebra i det emma! :) <33

2009-10-10 @ 21:04:15
URL: http://malinkallstroms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0