NEJ VAFAN NU BÖRJAR JAG!

Nu ska jag börja blogga igen, tror ni jag klarar det? Inte jag, men jaja, man kan ju försöka iallafall! Sååå, idag, ska jag sola, mamma och jag ska även fixa lite i mitt rum, eller, det rummet jag ska få, sen ska jag även träffa Hanna och Viktor! Kommer bli en grym dag tror jag!
 
I helgen var jag ju iallafall i Norrköping, hos min kusin, vi frog först och bowlade och åt med hennes kompisar, känner mig lite stolt som kom in på tre ställen med åldersgräns på 18+. Det var på Hugo, Manesa och VK. Manesa, värsta schteeekar stället ju, grymt najs (Y) VK var skabbigt, så vi frog typ därifrån direkt. Sen försökte vi komma in på Harrys, men det var lite krångligare med tanke på att det var 23+ ålder... Jaja, vi frog sedan till Uffe, som är 20 år äldre än mig, hmmmm, det kändes väldigt skumt, men jaja, han var grymt snäll och allt!







PUSSHEJS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0