DAG 1♥

Presentation om mig själv:

Jag heter Emma Clara Margareta Johansson. Men jag gillar inte mina mellannamn någonstans! Men det är iallafall därifrån ECMJ kommer ifrån! Om ni undrat! Jag bor med mina föräldrar, och min katt! Jag har inga syskon! Vilket kan vara väldigt skönt, men ändå ensamt. Jag skulle gärna vilja ha en storebror om jag fick bestämma själv! Men det känns som att jag kan glömma det. Haha.. Jag är 15 år, och föddes den 6:e maj år 1995 i Södertölje faktiskt.. Allt annat närmare var fullt. Jag bor i en gul villa och har alltid bott här! Går i skolan i Kvarnbergsskolan, dansprofil. Jättekul! Går på gymnastik, även fast jag tagit en paus nu. Men kommer igen nu när jag blivit frisk! Då ska jag även komma igång med att gymma! Jag gymmar med pappa på SATS. Han är min personliga tränare, haha. Nej men han är verkligen bra på att pusha och så! Så äe han även en sån som älskar att träna. Och har vunnit SM i tyngdlyftning och varit stor inom brottning osv.. Så han kan sin grej ;) Iallafall. Just nu älskar jag mitt liv! Jag har helt underbara vänner. Och min bästa vän är Hanna Örnqvist. Jag har bara känt henne sen i sjuan. Okej, det är väl ett tag. Men jag har aldrig varit såhär tight med någon. Hon och jag har aldrig bråkat. Och det är ganska otroligt om du frågar mig. För vi är med varandra, sjukt ofta. Det var ju mer förut, men nu har hon mer träningar och jag har ju pojkvän! Men vi är inte sämre vänner för det! Nu går vi vidare till min pojkvän. Som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta. Det kan jag helt ärligt säga. Han är så himla otroligt underbar. Såå gullig, ni vet som en sån kille man verkligen önskar sig? Han är inte rädd för att visa andra hur mycket han älskar mig eller bryr sig om mig. Och han är inte rädd för att berätta det för mig. Alltid sådär underbart. När man ligger i hans famn och känner sig så trygg ni vet? Så viskar han i mitt öra. Nya grejer varje gång. Och jag blir alltid så sjukt glad. Nästan tårögd! Hm, det är så svårt att beskriva i ord. Men iallafall. Jag älskar honom och jag känner verkligen att det är rätt! Sen tror jag itne jag har så mycket mer att säga? Förutom att jag älskar mina föräldrar också! Karin och Toni! Även fast ni ibland är helt knäppa... 


Sen är jag alltid en sån som ler. Värsta energiknippen! Vilket jag gillar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0