Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag! Hade lite svårt att somna, men annars så! Förutom att jag hade en riktigt skum dröm, haha! Kan berätta när jag kommer hem! Har omprov idag också, jipppie.! Eller inte omprov, men var sjuk den dagen, så måste göra provet på omprovstiden som är efter vi slutat :((((( Aja! Men nu ska jag borra mina nötter! För er som inte förstår är det borsta mina tänder... Men jag sa alltid så när jag var liten *ler*


Inte världens finaste bild men,!


Jeansleggins-Vila
VittLinne-JC
Tröja med dragekdja på ryggen- Åhlens
+Gråa klackar från Beeeeeelleeee



Kommentarer
Torhilde

Very useful information. Thank you!

2012-01-26 @ 13:51:53
URL: http://torhilde.blogoom.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0