Godmorgon sötnosar!

Igår då.. Helt värdelöst, vi drar enda till Hökarängen, vi åkte i en timme, och det var svinkallt! Kommer fram, går in i hans hall och ser att hans släkt sitter där och äter tårta! Alltså hans typ farmor och farfar och ett litet barn på 1 år?!?! Vi drog DIREKT. Kom hem, och gick och la mig... Har tyvärr inga bilder.... :/ Hann inte.. Haha skulle tagit kort på hur det såg ut, alltså det var ju bara helt fel!

Sen våran halvmånaders dag! Skulle egentligen ätit och sen gått på bio, men vi var så jävlaa lata, så vi gick och köpte jordgubbar, choklad och lite godis chips och dricka, och så kollade vi på film! Men så skulle han överraska mig lite iallafall. Så jag fick inte gå ut på hans balkong först, så kommer jag dit ut sen. Så har hans fullt med ljus där ute, så hade han doppat jordgubbarna i choklad och allting, det var sjukt mysigt! Så tog vi ut täcket dit ett tag också! Det var riktigt jävla mysigt!



Kommentarer
cecilia rydell

"halvmånaders dag" du menar halvårs dag, haha :) <3

2011-04-10 @ 19:33:03
URL: http://ryds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0