SNYGG

Eftersom Emma fortfarande (nähä???) är sjuk så fortsätter jag att våldblogga henne. Skämt åsido (fulaste uttrycket ever men har märkt att det är rätt poppis inom bloggvärlden) jag har ju faktiskt fått tillåtelse att blogga! Klockan börjar närma sig halv åtta och det är snart pizzatime hemma hos familjen Örnqvist! Efter pizzan kommer Rebecca hit, vi ska fixa oss, möta upp Natalie och sedan se efter vad kvällen har att erbjuda! Nog om mig och mitt liv!! Det är ju faktiskt Emmas blogg! Kan meddela er att Emma inte spyr, febern ligger på 38.5 så den är inte så hög för tillfället (säger jag som typ aldrig haft feber) men hon mår fortfarande inte så bra så fortsätt tycka synd om henne! Avslutar med en fräsch och snygg sommarbild på mitt galet snygga vän:


XOXO Hanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0