Ibland blir jag arg...

Kan inte ta bilden ifrån nelly, vad ärehär?
men ni får en länk! iallafall, det är min älskade balklänning, dock hittade jag inte en riktig... För dom som jag ville ha hade andra redan beställt, så nu håller jag fan tummarna för att det bara är jag som har den klänningen! Nice.
Tack vare Amanda, ytterligare än länk, kommer jag nog börja blogga igen, det är väl nice?! Det tycker minsann jag, haha och hoppas ni gör det med, annars skulle jag känns mig lite ensam och patetisk, heheheh.. Iallafall, skriver mer senareeeeeeeee.


Kommentarer
korv

http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/911007-0115?$Product_img$



Här har du :)

2011-07-11 @ 11:20:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0