Jag hatar att vara sjuk..

Ligger hemma med halsfluss. Fick den igår.. Så åkte till läkaren med mami, och ja, mycket riktigt, hade halsfluss... Det var tydligen bara två tre månader jag hade det senast? Enligt läkarn. Om dom inte tar bort mina halsmandlar snart lovar jag att skära bort dom själv! För jag orkar inte ständigt ha ont i halsen.. Jag kommer inte ihåg en enda dag jag har varit helt utan smärta i halsen.. Men jag har vant mig så jag tänker inte på det längre..

Iallfall, hoppas mamma kommer hem snart, för jag är så grymt sugen på kebab?! Vet dock inte om jag kan äta det med min hals? Jag kan inte ens svälja.. Mina klänningar och skor kom igår!! Har bara bild på min balklänning än så länge. Och jag vet att det inte är en balklänning, men jag hittade inte någon jag ville ha.... Men jag är riktigt nöjd med det jag fick hem!! Ni kan få se balklänningen, men resten får ni vänta på ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0