Lite färg minsann!

Eftersom vi hade skitväder i Thailand känner jag att jag verkligen måste jobba på brännan, haha! Så nu har jag iallafall lit färg! Kommer bli mer! Men imorgon ska jag till skolan. Ser verkligen inte fram emot det! Det är sjukt mycket najsigare att ligga och pressa i solen och lyssna på sjukt hög musik! Mina favoriter just nu är dom här:

Bruno Mars-The lazy song


Don Omar-Danza Kuduro


Daddy Yankee-La Señal


Cosculluela ft Wisin & Yandel (Official Remix) - Prrrum


Pitbull, ne-yo-Give me everything tonight



Favoriter i sommar! Älskar verkligen spanska! Men sen kommer även "Om sanningen ska fram" och andra låtar som spelas ut av radion... Som Mohombi, Coconut tree och Dirty Situation. Älskar även dom, gillar att min mamma sitter och dunkar Mohombi i bilen samtidigt som hon försöker sjunga med, haha. Det är lite gulligt. Men jag märker att jag älskar verkligen spanska låtar! Sjukt sexigt..


Random bild....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0