Död

Alltså, passet var det jobbigaste jag har varit med om, jag är helt jävla död!!!!! Och jag ska börja träna gymnastik igen på heltid? Ena halvan av mig säger ungefär: "haha och du ska börja med gymnastik igen jävla fetto?" och andra halvan vill visa motsatsen till första halvan, logik är mitt kall.
Nej men när det var så fruktansvärt jobbigt vill man ju fortsätta så man märker skillnad. Haha för just nu är dom gamla tanterna och gubbarna bättre än mig, känns ju lagom kul! Jag ska bli som mycket bättre än dom så att dom känner sig ägda och slutar på passet, så det så! haha känns illa att mitt mål är att slå 70-åringar!
Nej men nu ska jag fortsätta och titta på böda camping och plåga migsjälv med längtan till Öland 2012! Älskade tradition!

Bild med min älskade Linnea ifrån just, böda!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0