Hemma nu va!

Sitter just nu i köket så Carin kan få leka lite med min padda! Söta lilla sockret. Så nu blir det gästbloggning! Skyll inte på mig om hon är sämst!

Hejsan allihopa, hur mås det med er? Just nu sitter jag här i sängen och spanar in Emma som flyger runt omkring här i rummet medans hon packar ihop sina saker. Planerna för ikväll ser ut som sånna att vi först tillsammans med Emelie åker hem till mig med varsin pizza och fixar oss snyyygga inför kvällen! Sedan bär det av mot Tilda där alla girlsen möts upp på te bjudning och sedan drar vi ut i nattens dimma... Se you there? Puss så länge.

Ps. Det här är inte första gången ni hör från mig, så håll ögonen öppna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0