Jag vill ha sommar

Just precis nu tack. Jag vill kunna gå omkring i underbara kläder, klänningar shorts osv! Inte behöva klä på sig lagar efter lager med kläder..? Snön kan få komma NU och ligga i en månad och sen ska sommaren komma direkt. vore helt perfekt! Men nejnej. Vi är fast vid fuktigt och mörkt.. Jag vill kunna stanna ute om nätterna och inte frysa, vill kunna sitta vid stranden en sommarkväll med vänner, brasa, musik och nattdopp! Det är helt underbart. Har på känn att denna sommar kommer bli världens underbaraste, med helt rätt personer, och nya upplevelser som kommer bli minnen för livet. Saknar lukten av sommarregn och långa mysiga sovmorgornar.. Åh jag saknar ALLT helt enkelt. Min önskan i jul kommer vara att sommaren snabbt ska komma, fort som fan med andra ord.

Författaren av denna bok: Emma Johansson



Kommentarer
anton

jävlar va söt!

2012-03-27 @ 15:37:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0